dinsdag 27 oktober 2009

kunstwerk parkhaven

In het A.D. van afgelopen maandag stond een artikel over het nieuwe kunstwerk van Ruud Kuijer.
De bewoners van de Rolderdiephof zijn er helemaal niet blij mee. Het wordt een kunstwerk van beton van 9 meter hoog en 4 meter breed. Het komt bij het vijvertje aan de kop van ons gebied. Hun mooie uitzicht is dan verdwenen. Ook vinden ze het jammer dat het van beton wordt gemaakt. Er is al zoveel beton in de omgeving. Ik ben het wel met ze eens. Hij maakt ook nog 12 kleine "beton" kunstwerken. Ik ben benieuwd waar die zullen komen. Van mij mogen ze de haas van de Neude hier wel neerzetten. Dat lijkt me helemaal fantastisch!!!


Leny

2 opmerkingen:

  1. Alle locaties zijn reeds bekend volgens mij.
    Zoek maar eens op trefwoord. Die grote mag wat mij betreft ook wegblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, de gemeente Utrecht heeft de links met de locaties van het sculpturenplan verwijderd van de site.
    Misschien heb ik nog een kopie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen